VGR

09-08-2021

Nieuw de VGR Scriptieprijs

In mei 2021 heeft het bestuur besloten om iedere twee jaar een Scriptieprijs ter grootte van 500 euro uit te loven. De prijs is bedoeld ter aanmoediging en stimulering van de kwaliteit en originaliteit van masterscripties op het terrein van het gezondheidsrecht. De prijs wordt door een jury toegekend aan de auteur van een masterscriptie over het gezondheidsrecht, die in een vastgestelde periode van twee jaar is geschreven en in definitieve vorm is beoordeeld namens de universiteit.

Voor de VGR Scriptieprijs 2022 komen in aanmerking masterscripties die gepubliceerd zijn en in definitieve vorm zijn beoordeeld namens de universiteit in de periode van 1 januari 2020 t/m 31 december 2021. Tijdens de jaarvergadering van 1 april 2022 wordt de prijswinnaar van de VGR Scriptieprijs 2022 bekendgemaakt.

Het bestuur nodigt auteurs van harte uit om mee te dingen naar deze prijs, door uiterlijk 31 december 2021 een masterscriptie op naam met motivering (max 250 woorden) te mailen aan het VGR-secretariaat: vgr@fed.knmg.nl.

Het reglement vindt u hier.

19-11-2021
Najaarsvergadering 2021