VGR

22-10-2022

Oproep mr. C.J. Goudsmitprijs 2023

Eenmaal in de twee jaar vindt de uitreiking plaats van de door de Vereniging voor Gezondheidsrecht ingestelde mr. C.J. Goudsmitprijs, genoemd naar de eerste voorzitter van de Vereniging. De Goudsmitprijs 2023 zal door een jury worden toegekend aan een auteur van een (of meer) publicatie(s) over het Nederlandse gezondheidsrecht. Voor deze prijs komen in aanmerking werken die gepubliceerd zijn of voor publicatie geaccepteerd in de periode van 1 januari 2021 t/m 31 december 2022. Het betreft dan een artikel, meerdere artikelen, publiek beschikbaar onderzoeksrapport, boek etc. Een in een andere taal in een buitenlands tijdschrift door een Nederlandse auteur geschreven artikel kan bijvoorbeeld ook bekroond worden. De prijswinnaar ontvangt als prijs een bedrag van € 1.500, --.  De uitreiking vindt plaats tijdens de VGR-jaarvergade­ring op 14 april 2023.

Het bestuur van de VGR heeft tot leden van de jury voor de toekenning van de Goudsmitprijs 2023 benoemd:

• mr. M.F. (Melita) van der Mersch, voorzitter
  • mr. dr. R.M. (Roland) Bertens
  • mr. dr. R.L. (Rianne) Herregodts

Het bestuur nodigt auteurs van harte uit om mee te dingen naar deze prijs, door uiterlijk 31 december 2022 een of meer publicaties op naam te mailen aan het VGR-secretariaat: vgr@vereniginggzondheidsrecht.nl  (tel.nr. 088 – 440 42 43 (ma tm do))

Klik hier voor algemene informatie over de Goudsmitprijs

05-11-2022
Geslaagde VGR-najaarsvergadering 2022